Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, February 18, 2016

Jaw Resection and Bone Grafting: Post Surgery Day 16

Macam tak percaya 16 hari lepas bangun di ICU dengan wayar dan tiub berselirat di badan.

Recovery progress sangat-sangat bagus. Doktor kata mungkin faktor umur yang masih muda serta takde penyakit macam darah tinggi atau diabetes.

For me, faktor lain ialah doktor yang bagus dan moral support dari family dan kawan-kawan. Sangat penting. Husband memang constantly ingatkan aku yang nothing changes. Dan dia memang truly shows yang everything is still the same despite of kekurangan diri ni. Family pun sangat membantu. Tolong jagakan anak-anak sementara aku fokus untuk rehat dan recover.

Hutang budi dengan family ni hanya Allah yang dapat balas. Tak terbalas atas dunia ni. Syukur ya Allah..di sebalik ujian ni, besar hikmahMu






1 comments:

Unknown said...

as salam puan...9 oktober 2017, tarikh untuk saya menjalani operation sama seperti puan....boleh tak puan berkongsi dengan saya selama tempoh penyembuhan dari segi fizikal dan mental....percakapan, jalan, makan dan sebagainya...sya berharap sangat puan boleh berkongsi pengalaman tersebut agar dapt menjadi motivasi bg saya menjelang tarikh keramat tu...

Asrizal

Ad