Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, January 18, 2011

Entry Menggedik of the Week...

Baru lepas godek-godek gambar-gambar kawin kawan-kawan...aishh cantiknyaa~~~ Nana tema kaler pink, Basirah tema kaler merah, Mamas tema kaler biru+pink, Syifak tema kaler black n white...teringin nak buat tema kawin dalam hutan...eh bukan hutan hujan tropika tu..tapi ala2garden..cumanya takde bunga..nak yang macam cover album Datuk Siti Nurhaliza, Prasasti Seni tu..





cantik kan? Kalau macam ni..kene buat dekat Taman Tasik Perdana la :P

Hari tu saya saja je tanya encik heols..bila dia nak pinang saya...masa tu dalam kereta dia...lepas saya tanya macam tu..dia diam je..pandang ke depan...lepas tuh dia pandang saya...dia bukak dashboard kereta...dupdapdupdap..hati saya bedebar-debar...dia nak ambil apa dari dashboard..bekas cincin ke? hati saya berbunga-bunga...oh! dah lama saya tunggu saat-saat ni...

tiba-tiba...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


huwaaaaaaaaaaa dia keluarkan pen lepas tuh lukis cincin kat jari saya *cry* huwaaaaaaaa jahatnya dia..haha sengal ok...

Orang kata, kalau dipinang orang, dan kita dah bersetuju..eloklah dekat jari tu disarungkan cincin belah rotan..sebagai tanda..dah jadi tunangan orang...:$





Kalau cincin macam ni..kira tunangan orang jugak tak? *sweat*

6 comments:

mYeQa said...

kira boleh la tue...

semut sesat said...

sweet je buat gitu..comel2..

Ako Retna said...

ratna,
sweet laa 'cincin' tu hahaha oppss :p

ok pe kekal sampai bebila tu :p

Saya said...

comelnye..hehe

TedungS said...

eeloo, pekabo..? Lama tk singgah ni.. Tkkan cincin camtu je kot.. haha

Masy said...

ecehhhhh dah macam full house pulak!

Ad