Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, September 03, 2008

Sabarlah wahai cik hati...

Walaupon sudah hari ketiga, saya tetap mahu ucapkan

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA BUAT SEMUA~

My sister texted me just now. Macam2 jadik dekat rumah...rase nk saje terbang pulang ke rumah, saat ni jugak. Tapi masih jugak saye pujuk2 hati saya, sabar sabar. Kakak saya pon cakap, anggapla ini dugaan di bulan puasa.

Sayu...bila kita berjauhan dengan keluarga and not able to do anything to help. Hanya doa saja mampu diberi.

Menangis...tetap tak dapat ubah apa2. Patutla saya rasa nak sangat balik rumah cuti summer hari tu. Tapi bila mengingatkan diri dengan peluang2 untuk timba pengalaman dekat tempat orang, saya tahankan diri dari membeli tiket eva airline atau cathay pacific aritu.

Saya taktau lagi bulan 12 ni saya patut balik atau tidak. Banyak lagi urusan saya kene settle dekat sini + parents saya mungkin datang bulan 2 ni. Jadi kene la saving duit nk jalan2 kan. Takkan nk pow mereka kot.

Baiklah...sudah tiba masanya untuk berfikiran positif dan optimis. Ini ujian. Ini ujian. Lagipon kakak saya kata semua ni sementara saja kot.

Hati...sabarlah..

5 comments:

13may said...

hmmm...sabar bebyk

selamat berpuasa :)

Intan and The Boys said...

yang. kesian kamu.
takpe. ada beberapa bulan je lagi. sabar k.
:)

nanti, balek sini, kite jumpa ok! mau jumpa kamu sangat2.
:D

oh ya, selamat berpuasa!

Mak Su said...

tabah ya, dan selamat menjalani ibadah puasa

Masy said...

sabo2.. biasalah dugaan org berkelana..

arinie masak ape pulak? nk ciket!~

TedungS said...

bykkan saberrrr

sama cam masy gaklah, nak ciket

Ad