Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, March 10, 2008

[Happy Birthday to me]

23

yer..saye sudah berusia 23 tahun....dan saya masih blur dengan masa depan...saye masih lagi pening...memikirkan psl skolah...ke mana hala tuju selepas bergraduasi...dan macam-macam lagi... malahan saya pon tak terasa seperti menyambut birthday saya pada hari ini...sebab satu hari ini dipenuhi dengan kelas dan kepala saya sarat dengan macam2...saya tak mau jadi dewasaaaaa...

huwaaaaaaaaaaaa susahnye jadik dewasaaa!!!!!!

walaupon begitu..saya sangat gembira...kerana pd usia ni..asya sangat bersyukur dengan ape yang saya ade...family yg sangat havoc...kesihatan yang sempurna...keupayaan utk terus melakukan aktiviti seharian dan terus berusaha utk menggapai cita2 saya...kawan2 yang sangatttttt2 best dan boleh saya panggil my second family dan seorang bestest friend yang sanggggaaaattt memahami saya...

Alhamdulillah...syukur ya Allah for the bestest gifts I've ever had...

18 comments:

Intan and The Boys said...

happy birthday dak kecik!!!!

hey, jaga diri bebaik. dah 'tua' neh. takmo blur2 dah. hehehehhe....

bz ek? lama tak chat. rindu tau!

Masy said...

selamat belated bday!

mana kek? nakkkkkk~

Titicaca said...

happy besday. sama besday dgn my bro yg sulong laa..

Anonymous said...

Happy belated besday dek_cik_bawang...moga tambah matang..mmhheheheh..

Unknown said...

lerrrr cik bawang..... tak perasan besday cik bawang 10hb!!! besday kita dekat2 la....besday makcik 7hb :D hepi belated besday ekk cik bawang!

Super Nia Hana said...

happy belated birthday cik bawang

NuRuL said...

salam ziarah..saya melompat cari resepi..neway..hepi besday. Sama bulan kita lahir :)

TedungS said...

epi besday. umur tu sesuai dah utk dijadikan menantu.. mak saya heheh

Mak Su said...

hepi besday cik bawang!!! semoga anda dirahmati selalu

Ceera said...

happy belated besday, sowei lambat wish, baru berpeluang bukak page ni...

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.

Jun said...

salam cik bawang..
happy belated birthday ok...
23thn...muda lagik tu...masa umo ni, akak br kawen...wahahaha...
byk lg pengalaman menanti...bila dh smpai umo akak, insyaAllah, cikbwg akan rasa..bestnyer kalu dpt balik jd 23 thn..hehe..so, setiap peringkat umo, ade berbagai pengalaman..menarik n x menarik..b grateful dat u have the chance to experience all til this age ok!semuga panjang umur, murah rezeki...n selamat dunia akhirah.

Unknown said...

epi belated besday.. semoga panjang umo dan murah rezeki..

Mardihah said...

HEPI BELATED BIRTHDAY YE CIK BAWANG.......MANIS2 BELAKA DAN MOGA DIRAHMATI ILAHI...AMEN

Zetty said...

happy belated besday cikbawang .. sorry wish lambat sgt, akak kat sini mengalami problem nak bukak blogspot plak .. tapi baru ari nieh ok .. apa2 pun akak doakan semoga cikbawang mampu mencapai yg terbaik dalam hidup ini .. amin:))

Anonymous said...

awok dah besa... dah bole kawen! yey!

RATNA RAHIM said...

-puterikurekure- thanks~~~ eipp kite dah besar dahh skang nih...hehe dah boley kawin mcmm..orang ittew~!

-kak masy- tengkiu~ kek..err meh meh sneh

-titicaca- timekasih! harhar yg otromen tuh ke?

-cikwan- timekasih~ dah matang dah..hehe angkat bakul..

-kak azah- timekasih~! happy belated bday to akak too

-hana ni mo nai- thanks~!

-knurul- thanks~! ehehe mac jugak ek? happy bday in advance

-tedungs- ade adik laki baya saye ke?

-maksu- timekasih mak su for the wish

-ceera- hehe timekasih..adiah?

-kak jun- timekacih kak jun! nk roll cake kak jun yg cunnnn tuuu! hehe errr nnt kene menuntut ngn kak jun ni...kalu ade prob..boley?

-lindosh- thanks~!

-kak yatie- timekasih kak yatie!! takpe2..cik bawang pon bru dapat bukak gak ni

-qasiehfirdaus- haha timekasih! arap2 la ade orang cpt2 masuk minang aku..ko bile lg?

Anonymous said...

wakakak seorg best best frend hahahaha eleh tulih jah la namo~
malu2 kuba telor mato kuba sungguh!

Ad