Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, October 15, 2015

Rezeki di pagi hari


Kisahnya...harini tak tahu apa yang tak kena dengan aku
Minda dah macam berlari-larian anak ke tempat lain..blur-blur ayam sikit
Pagi-pagi bangun bersiap sebab ingatkan appointment dengan dentist pagi ni, rupanya appointment tu petang nanti rupanya
Alang-alang dah bersiap, lepak kejap dekat rumah sambil suap nasi dekat anak-anak sambil tengok Upin&Ipin(ye..aku fan upin ipin...hihi) sebab awal lagi nak pergi office
Dah habis UpinIpin, gerak hantar anak-anak rumah Tokma diorang
Biasalah pepagi dah berperang dengan anak...mood pon kelaut..tiba-tiba tekak rasa nak makan benda sedap-sedap untuk kembalikan emosi yang tenang ewahhh
Disebabkan aku baru je melantak sepinggan nasi, melampaulah kalau sambung melantak lagi kan, sudahnya aku end up dok beratur kat drive thru Starbucks
Actually aku kepingin nak redeem promo RM10 untuk tall sized Mocha Orange Frappe atau Orange Cream Frappe..but again..otak aku memang dah kelaut.
Aku tak tengok pun ad dia..rupanya pukul 12pm-8pm baru boleh redeem tsk tsk


Takkan la aku nak tunggu dekat situ..takkan lah jugak aku nak reverse keluar dari drive thru tu..jadinya terpaksalah aku beli apa-apa..haha nak cover malu punya pasal

Biasa kalau ke Starbucks aku memang order green tea Frappe je sebab anak aku boleh minum sama..takkan nak bagi anak aku minum kopi pulak..nanti hyper aku jugak yang penat
Tapi harini aku order dari menu What's New yakni Dark Caramel Frappe
Verdict? Aku tak boleh nak beza apa kelainan antara Dark Caramel Frappe dengan Caramel Frappe..haha mungkin lidah aku tak sensitif kut...aku expect Dark Caramel Frappe ni pahit sikit...hurmm tak pun...eh tapi dua-dua pun sedap

Hah..panjang aku melalut..pointnya yang aku nak cakap...masa checkout after payment..adik tu bagi resit punya la panjang..rupanya Starbucks is doing survey on their services and drinks..peserta survey dipilih randomly(walaupon aku rasa aku terpilih sebab try menu Whats's New diorang) dan peserta survey akan dapat free tall drink...weehooooooooo

Rezeki wehhh..

Aku hanya perlu pergi ke website www.starbucksvisit-my.com dan fill in information dari resit..jawab tujuh soalan dan free drinks will be mine...



Anyway..aku jawab soalan tu seminit je kut...tapi jawapan ikhlas dari hati okay


Thehehehe so nanti petang aku nak gi beratur lagi redeem free drinks aku...tak sia-sia aku blur ayam harini

Tata!!!





0 comments:

Ad