Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, July 10, 2008

[Mekasih incik May!..Mekasih Prof Baek]




Hehehe...Oscar gituh...perasan angelina jolie jap...*pengsan*...mekasih to incik May...saya akan trus menyokong incik May sambil melayan kepale!! *goyang-goyang kepale* jangan lupe nasik beriyani nnt saya balek M'sia...whahahaha

Oh alang2 saya ucapkan terimakasih kat incik May..saya jugak nk ucapkan terime kasih dekat Prof Baek(bace back) yang baek hati...arinih die mintak tlg saya n 4 more Malaysian students masuk kelas die n then sembang2 ngn dak2 kelas die...die nk bagik feel kat budak2 korea tuh..ape perasaan speaking english with non native speakers...sembang2 dalam 30 menet camtuh..die bagi tau berape? 20 000 won woooo....20 000won tuh mcm plus minus rm 60 hengget la kalo ikut latestnye rate..bkn kongsi 5 orang..tapi tiap sorang..isk keje part time yang berat2 kat sneh pon 3000won jer sejam (RM 9)...alhamdulillah...murah rezeki arineh..



Actually malu nk ambik duit tuh...sbb dari ari die mintak tlg..dah ckp kat die takyah bayar...nk buat secare sukerela gituh...yer la...bknnyer nk mengajar ke ape...just sembang2 psl drama feberet...psl mesia..psl korea..psl presiden korea dgn crazy policy nye(bak kate dak korea tu)...tapi...dah die dok hulur2..ku hamek juge dgn malu2 kambeng...dah lunch pon prepared tau..isk segan segan

okelah...saye nk off ke library dlu...musti mlm nih saya tak tdo~ psl saya exam sok pagi..tapi saya byk giler lagi tak stadi...huwaaaaaaaa~~~~~~~~

psst..apesal lately saye slalu mimpi orang2 kat msia yerk?nk kene balek ke?


5 comments:

afid said...

study!study!

Mak Su said...

apa kabat ratna?

Intan and The Boys said...

wah~
dapat rm60?
best tuuuuuuuu......
ngehngehngeh....

kalau kat sana, ngan 20 000 won tu boleh beli apa ek?

DiaHarris said...

tahniah.. tahniah.... ;)

RATNA RAHIM said...

@kak afid-> hehehe tgh tgh tgh stadi ni

@maksu- alhamdulillah..khabar baik maksu..maksu sihat?

@puterikurekure->alhamdulillah rejeki...20 000won bleh bli t-shirt 3 helai..bleh makan nasik 4 5 kali!!! bestkan?

@babygd-->tengkiu tengkiu

Ad