Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, July 07, 2007

Ku mengerti perpisahan ini
Bukan kerana kau membenci
Tapi kasih yang pernah ku beri
Tiada lagi bersama

Sering, kala aku terlihatkan mu
Impian nan indah bersulam bahagia

Ku harungi hari demi hari
Bersama wajah tak mungkin akan kembali
Tapi hati masih tak terima
Ditinggalkan sengsara

Keraguan ini bukanlah padamu
Perasaan hati masih rindu
Kekalutan ini hanyalah untukku
Tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilangan
Kehilanganmu...
Masih tercari-cari...

Keraguan ini bukanlah padamu
Masih tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilanganmu



entahlah...saye merasa diri saye sendiri semakin "craking" di dalam... semakin hari crack itu makin besar..menanti masa untuk pecah berderai...mungkin juga tidak akan dapat dicantum-cantum lagi...entah kenapa juga...kebelakangan ini..bayangan yang penuh dengan kekecewaan itu semakin menghantui saya...saya takut...saya takut jika ia benar-benar sedang menghampiri saya...saya cuba lari...kembali kepada realiti...tetapi semakin saya cuba lari..semakin besar kesilapan itu...dan semakin kekecewaan itu menghampiri saya...saya tidak nampak sebarang jalan keluar lagi...harapan itu hanya tinggal harapan...disaat ini saya benar-benar memerlukan bahu seseorang...saya merindui keluarga saya...

15 comments:

Mimiamilia said...

cracking?
ermm..setiap yg berlaku tu ada hikmahnya.

p/s: Nak bagi bahu i...ermmm jauh sg la pulak.. ;)

IamYonna said...

heyya cik bawang...
saje drop by :)
ehm..
setiap masalah ade jln kluar..
cume pedoman kite kene pandai mencarik..
just dont give up..
u always have a shoulder tp cry on...
n u'll never walk alone..

Yours Truly ... XOXO said...

alamak..nape syedey je munyik nye tu...jgn la sedey sedey...jom kite pi makan byk byk jom..jom...! ;P

Intan and The Boys said...

meh sini kite bagi bahu kite meh..cian dia..sedey tul.

rindu family ye? homesick ke? rindu kat kite ke? ~ngehngeh...

jaga diri ye..jangan sedih2 tau..apa2 hal, bagitau la kat kite k?

Mak Su said...

kesiannyer.. u need a shoulder to cry on? buat sementara ni, cry aje ler kat shoulder sesapa yang terjumpa tu... hu hu hu

13may said...

semua nak bagi bahu nih....buleh la aku tumpang sekali...hahha :D

cool cik Bawang...senyum senyum :)

DiaHarris said...

nape sedey2 ni....
nnt i pon nangis jugak tau... ;(

Sunan_Jati said...

ok... amikla...
bak kata menteri Fa So La

berladanglah di dada hamba yang bidang nih..!@

Unknown said...

*be right back...gi mencangkul kat ladang encik sunan*

cik bawang mcm jigsaw puzzle ke sekarang ni? pakai gam gajah la nak lekat2 balik...ehh...kat sana ada ke gam gajah?hehehe...

p/s jgn lari dr masalah...hadapi ia sebaik mungkin...jalan penyelesaian tu kadang-kadang ada depan mata je

Unknown said...

oh dear... call la family tanya kabar. oh! cik kema memahami perasaan rindu rinduan itew. sabar yer.

tentang cracking inside.. owh it hurts! but trust me... sooner or later it will teaches us to be stronger.

take care yer... tak mau sedih2 sgt yer.

Masy said...

bahu kecik je ni, tp bolehlah klu nk try :)

flush said...

cikbwg kena byk2 bersabar..
dugaan org jauh..
nanti dah blk sini, enjoy sakan2 dgn diorg k..
that time will come..

TedungS said...

itsok

in years to come, you'll treasure this moment, be it good or bad

RATNA RAHIM said...

-mimi amilia- :D:D thanks... bak bak bahu..tak kire nk jugak...pos bak sneh

-yonna- hi yonna..thanks 4 dropping by...:D:D thanks...

-xoxo- hahhh makan...nak nakkk..kat mane? tak cedey dah sebut makan..hehehe

-kurekuredalamperahu- huwaaaaaaaaaa rindu la niii...meh snehhh cepattttt!!!!!! pinjam sat bahu..haha

-mak su- terus angkat kening dekat abg hensem yg jage kaunter dekat 7-E...hehehe boleyh?

-13may- hahahahahaha :))

-diaharris- isk jangan nangis~! meh g makan roti canai meh

-sunan_jati- okeh..nk tanam ape dlu? durian bleh?

-kak azahygcomel- hahaha dah berladang blom? dah lekat dah..pakai selotep aje..tak jumpe gam gajah...hehehhe thanks...

-cik kema- :) thanks cik kema~!!! okeh...mulai dari sekarang cik bawang akan jadik cik yang kuat!!!!

-kak masy- :) aa bleh2...pos laju kat sneh bleh kak masy?

-flush- :D:D thanks...tak saba la ni... lagi 2 taun ajer...hahh? 2 taun? huwaaaaa :((

-tedungs- thanks :D:D kenangan gitu...

RATNA RAHIM said...

terima kasih semua...:) :)

Ad